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2017年に入りました

かなり落ち着かない中で新年を迎えました。
日々何かに追われてます。


空港事業の中では旅客に対するより良いサービスの提供をめざして様々なことを考えています。

日本に来る旅客、出発する旅客。

鉄道の駅とは異なる環境だからこそ差別化した戦略をとろうとしています。


また、国際空港のなかでもトップクラスのサービスをすべく最先端技術も積極的に盛り込んでいます。

次に出るのは、次世代アプリでしょうか。

こうご期待。



I celebrated New Year in quite a while.
I am chased by something every day.


We are thinking about various things in the airport business aiming to provide better services to passengers.

Passengers coming to Japan, passengers departing.

It is trying to get a differentiated strategy because it is different from the railway station.


We also actively incorporate state-of-the-art technology to provide top-class services among international airports.

Is next generation apps to appear next?

Such expectation.

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