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今より電話料金を下げるたった3つの手順

こんばんは。
コンシェルジュ村上です。

今回は電話料金を下げることをテーマにします。

電話料金なんて微々たるものです、とおっしゃる方も是非ご覧頂きたいです。

1 知ること
月々いくら位かかっているかを客観的に知る必要があります。
多いから、少ないからということではないのです。

2 使い方
発信が多い、着信が多い。
夜の発信が多い。
外国人がかけてしまう。
などなど傾向は様々です。
消防用、カード用に引くものもあります。

3 ひかりサービスへ移行
使い方がわかればあとはサービスを移行します。
ひかりサービスだと月額料金が安価になることに加え通話料金も抑えられるプランが基本です。
見直すタイミングでホテルや旅館にある回線一覧をつくるのも有意義な活動です。

たとえば以下のようなサービスが受けられます。

◎ボイスワープ(転送)
◎ナンバーディスプレイ(番号表示)
◎迷惑電話お断りサービス
◎高品質電話
そしてほぼ全機種の電話交換機に対応しています。

気になることがある方は遠慮なく私まで連絡をお待ちしてます。

good evening.
Is a concierge Murakami.

This time, the theme of lowering the telephone charges.

Telephone charges Nante is insignificant, and you say who I also want We take a look.

1 Knowing
You need to know what is taking monthly how much position to objectively.
Many because, I do not mean that because less.

2 How to use
Transmission is large, call often.
Night outgoing often.
Foreigners would over.
Trend and so is the variety.
For fire fighting, but some draw for the card.

3 Hikari transition to service
After knowing how to use migrates the service.
Hikari service but the call charges can be suppressed plan in addition to the monthly fee is less expensive and is basic.
It is also a meaningful activity to make a line list in the hotels and inns in the timing of review.

For example, you can receive services such as the following.

◎ voice warp (transfer)
◎ number display (number display)
◎ nuisance phone refuse service
◎ high-quality phone
And it supports almost all models telephone exchange.

If there is a thing to be worried about not hesitate We look forward to contact me.

コメント

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