お疲れ様です、コンシェルジュ村上です。
今回は宿泊されるゲストの分析方法を検討します。
たとえば
中年のサラリーマンがおおい
外国人長期客が多い
など傾向がわかれば取り揃えるものも選べますね。
そのために何がいいか?
飲食店のノウハウがある方は
ポスレジなどを使った分析をしたことがあるかもしれません。
ホテルでも導入を検討してみませんか?
ポスレジでなくとも台帳を工夫することで簡単に導入ができます。
そうすることでリピート率が跳ね上がるでしょう。
分析の方法はのちほど。
Is cheers for good work , is a concierge Murakami . We will consider how to analyze the guest that stayed . For example, It is covered middle-aged office worker There are many foreign long-term customers You also can choose what equip if you know the trend , such as . What is good for that? If there is a restaurant of know-how There may be that you have the analysis using such Posureji .
Why do not we consider also introduced in the hotel ? Without a Posureji it can be easily introduced in devising the ledger . It will repeat rate jumps in doing so . Method of analysis later .
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